Polska Izba Biegłych Rewidentów

© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 02:46, 10.06.2023 r.

Komisja ds. organizacyjnych

Komisja powstała 2 lipca 2019 r. Realizuje funkcje opiniodawcze i doradcze na rzecz KRBR w szczególności poprzez:

  • przygotowanie i wdrożenie rozwiązań wynikających z ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym,
  • przygotowanie zmian organizacyjnych dotyczących funkcjonowania i działania Polskiej Izby Biegłych Rewidentów dostosowujących jej działalność do zmieniających się warunków funkcjonowania Polskiej Izby Biegłych Rewidentów,
  • nadzór nad realizowaniem postanowień strategii działania Polskiej Izby Biegłych Rewidentów,
  • nadzór nad przestrzeganiem zasad gospodarki finansowej Polskiej Izby Biegłych Rewidentów oraz kontrola wydatków pod kątem zachowania  dyscypliny budżetowej,
  • koordynowanie działań polegających na współpracy z organizacjami zawodowymi w zakresie statutowych zadań Polskiej Izby Biegłych Rewidentów,
  • zapewnienie partnerskiej współpracy z organami nadzoru publicznego w Polsce oraz koordynowanie współpracy między Krajową Radą Biegłych Rewidentów a innymi organami Polskiej Izby Biegłych Rewidentów,
  • koordynowanie obiegu dokumentów przedstawianych Krajowej Radzie Biegłych Rewidentów na posiedzenia,
  • doskonalenie dotychczasowych form współpracy z regionalnymi oddziałami Polskiej Izby Biegłych Rewidentów oraz inicjowanie nowych kierunków współdziałania, w szczególności aktywizujących działalność regionalnych oddziałów na rzecz członków Polskiej Izby Biegłych Rewidentów,
  • inicjowanie działań promujących zawód biegłego rewidenta.

Skład komisji

  • Barbara Misterska-Dragan – przewodnicząca
  • Monika Kaczorek
  • Jan Letkiewicz
  • Andrzej Karpiak
  • Danuta Drobniak

Z prac komisji

Zapisz się na newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.

Masz pytania dotyczące strony?
zadzwoń
728 871 871
napisz
strona@pibr.org.pl