Polska Izba Biegłych Rewidentów

© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 06:33, 17.11.2019 r.

Komisja ds. ewidencji

Komisja powstała 2 lipca 2019 r. Realizuje funkcje opiniodawcze i doradcze na rzecz KRBR w zakresie:

  • prowadzenia rejestru biegłych rewidentów i listy firm audytorskich,
  • wpisów i skreśleń z rejestru biegłych rewidentów oraz listy firm audytorskich,
  • szczegółowych uregulowań dotyczących wpisów i skreśleń z rejestru biegłych rewidentów oraz listy firm audytorskich,
  • kierowania wniosków do Krajowego Rzecznika Dyscyplinarnego o wszczęcie postępowania dyscyplinarnego wobec biegłych rewidentów,
  • wszczynania i monitorowania postępowań administracyjnych wobec biegłych rewidentów oraz firm audytorskich,
  • rekomendowania sposobu zakończenia prowadzonych postępowań administracyjnych,
  • wydawania legitymacji biegłego rewidenta.

Skład komisji

  • Jan Letkiewicz – przewodniczący
  • Kamil Jesionowski
  • Andrzej Karpiak
  • Piotr Witek
  • Bożena Wilk

Z prac komisji

Uchwała powołująca Komisję nie była jeszcze przedmiotem posiedzenia Komisji Nadzoru Audytowego.

Zapisz się na newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.

Masz pytania dotyczące strony?
zadzwoń
728 871 871
napisz
strona@pibr.org.pl