Polska Izba Biegłych Rewidentów

© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 01:26, 26.08.2019 r.

Komisja ds. szkoleń

Komisja powstała 2 lipca 2019 r. Realizuje funkcje opiniodawcze i doradcze na rzecz KRBR w szczególności w zakresie:

  • tematyki oraz minimalnej liczby godzin obligatoryjnego doskonalenia zawodowego dla biegłych rewidentów, zwanego dalej "obligatoryjnym doskonaleniem zawodowym",
  • zasad obligatoryjnego doskonalenia zawodowego,
  • nadzoru nad listą jednostek uprawnionych do przeprowadzania szkoleń w ramach obligatoryjnego doskonalenia zawodowego,
  • nadzoru nad wypełnianiem przez biegłych rewidentów obowiązku obligatoryjnego doskonalenia zawodowego,
  • współpracy z organami Polskiej Izby Biegłych Rewidentów (PIBR),
  • działalności szkoleniowej w związku z realizacją zadań wynikających z programu działania PIBR w latach 2019-2023, stanowiącym załącznik do uchwały Nr 49/2019 IX Krajowego Zjazdu Biegłych Rewidentów z dnia 12 czerwca 2019 r. w sprawie programu działania PIBR w latach 2019-2023,
  • innych projektów KRBR dotyczących działalności szkoleniowej oraz wydawniczej Izby, w tym w zakresie szkoleń w ramach obligatoryjnego doskonalenia zawodowego.

Skład komisji

  • Andrzej Karpiak – przewodniczący
  • Joanna Chwaścikowska-Karwacka
  • Bożena Wilk
  • Agnieszka Wujek
  • Agnieszka Kryśkiewicz-Burnos
  • Maciej Ostrowski
  • Grzegorz Oszczypała
  • Ernest Podgórski
  • Jadwiga Godlewska
  • Justyna Beata Zakrzewska

Z prac komisji

Uchwała powołująca Komisję nie była jeszcze przedmiotem posiedzenia Komisji Nadzoru Audytowego.

Zapisz się na newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.

Masz pytania dotyczące strony?
zadzwoń
728 871 871
napisz
strona@pibr.org.pl