Polska Izba Biegłych Rewidentów

© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 19:14, 16.01.2021 r.

Webinar „Inwentaryzacja w czasie pandemii – czy coś się zmienia?”

Centrum Edukacji PIBR zorganizowało spotkanie z ekspertami firmy EY poświęcone zagadnieniom inwentaryzacji przeprowadzanej zdalnie.

21 grudnia 2020
Spotkanie zatytułowane „Inwentaryzacja w czasie pandemii – czy coś się zmienia?”, odbyło się, oczywiście w formule online, 17 grudnia 2020 r. Swoją wiedzą dzielili się przedstawiciele firmy EY: Jarosław Dac, Członek Krajowej Rady Biegłych Rewidentów, Biegły Rewident; Katarzyna Marzec, Członek ACCA; Iwona Jóźwiak, Biegły Rewident oraz Marek Błaszczak, Członek ACCA, Biegły Rewident.
 
„Inwentaryzacji zdalnych będzie mniej, niż nam się wydawało jeszcze miesiąc temu, ponieważ firmy jednak decydują się na normalny tryb ich przeprowadzania”, zaznaczył na samym początku spotkania Jarosław Dac. Nadal jednak wyzwania związane z inwentaryzacją przeprowadzaną w sposób zdalny dotyczą wielu biegłych rewidentów. O znaczeniu tego zagadnienia świadczy frekwencja - w webinarze wzięło udział ok. 250 osób.
 
Spotkanie było podzielone na kilka części poświęconych poszczególnym aspektom omawianego zagadnienia.
  • Wymogi ustawy o rachunkowości
  • Inwentaryzacja zapasów jako procedura badania
  • Obecność wirtualna podczas spisu z natury
  • Wpływ na sprawozdanie z badania
Zapraszamy Państwa do obejrzenia nagrania webinaru.
 

 

Zapisz się na newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.

Masz pytania dotyczące strony?
zadzwoń
728 871 871
napisz
strona@pibr.org.pl