Komisja powstała 2 lipca 2019 r. Realizuje funkcje opiniodawcze i doradcze na rzecz KRBR w szczególności poprzez:
- przygotowywanie projektów planów finansowych Polskiej Izby Biegłych Rewidentów (PIBR) na kolejne lata,
- określanie wysokości składek członkowskich biegłych rewidentów,
- określanie wzorów wymaganych oświadczeń biegłych rewidentów ubiegających się o prawo do opłacania niższej składki członkowskiej,
- rozpatrywanie wniosków dotyczących indywidualnych decyzji finansowych,
- określanie zasad przeprowadzania przetargów oraz corocznego ustalania kwoty, powyżej której przeprowadzana jest procedura przetargowa w PIBR,
- przeprowadzanie procedury przetargowej i wyboru ofert zgodnie z obowiązującymi w PIBR zasadami,
- przygotowywanie dokumentów finansowych dotyczących działalności PIBR,
- rekomendowanie do zatwierdzenia KRBR rocznego sprawozdania finansowego PIBR,
- rozpoznania możliwości w zakresie pozyskiwania przez PIBR dodatkowych źródeł finansowania,
- przygotowanie projektów uchwał Krajowego Zjazdu Biegłych Rewidentów, dotyczących kwestii finansowych.
Skład komisji
- Danuta Drobniak – przewodnicząca
- Monika Kaczorek
- Adam Kęsik
- Agnieszka Wujek
Z prac komisji