Polska Izba Biegłych Rewidentów

© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 12:36, 21.07.2019 r.

Komisja ds. finansowych

Komisja powstała 2 lipca 2019 r. Realizuje funkcje opiniodawcze i doradcze na rzecz KRBR w szczególności poprzez:

  • przygotowywanie projektów planów finansowych Polskiej Izby Biegłych Rewidentów (PIBR) na kolejne lata,
  • określanie wysokości składek członkowskich biegłych rewidentów,
  • określanie wzorów wymaganych oświadczeń biegłych rewidentów ubiegających się o prawo do opłacania niższej składki członkowskiej,
  • rozpatrywanie wniosków dotyczących indywidualnych decyzji finansowych,
  • określanie zasad przeprowadzania przetargów oraz corocznego ustalania kwoty, powyżej której przeprowadzana jest procedura przetargowa w PIBR,
  • przeprowadzanie procedury przetargowej i wyboru ofert zgodnie z obowiązującymi w PIBR zasadami,
  • przygotowywanie dokumentów finansowych dotyczących działalności PIBR,
  • rekomendowanie do zatwierdzenia KRBR rocznego sprawozdania finansowego PIBR,
  • rozpoznania możliwości w zakresie pozyskiwania przez PIBR dodatkowych źródeł finansowania,
  • przygotowanie projektów uchwał Krajowego Zjazdu Biegłych Rewidentów, dotyczących kwestii finansowych.

Skład komisji

  • Danuta Drobniak – przewodnicząca
  • Monika Kaczorek
  • Adam Kęsik
  • Agnieszka Wujek

Z prac komisji

Uchwała powołująca Komisję nie była jeszcze przedmiotem posiedzenia Komisji Nadzoru Audytowego.

Zapisz się na newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.

Masz pytania dotyczące strony?
zadzwoń
728 871 871
napisz
strona@pibr.org.pl