Jak wygląda procedura wpisu do rejestru? Kiedy, gdzie i jakie dokumenty należy w tym względzie złożyć?

Wniosek o wpis do rejestru (R1) możesz złożyć w Biurze KIBR osobiście po ślubowaniu lub wysłać pocztą. Do wniosku dołącz:

  • kwestionariusz osobowy (R2),
  • zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (z datą nie wcześniejszą niż 1 miesiąc od daty złożenia tego wniosku).
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (odpis lub kopia potwierdzona za zgodność
    z oryginałem przez notariusza).
  • zdjęcie:
    • w postaci cyfrowej (CD/DVD/pamięć USB – podpisane imieniem i nazwiskiem),
    • kolorowe w układzie jak do dowodu osobistego (jasne, jednolite tło),
    • w formacie JPEG o minimalnej rozdzielczości 413 x 537 pikseli (preferowane 480 x 640 pikseli).

Wzory dokumentów znajdują się w zakładce „Formularze dla biegłych”.

Wniosek o wpis do rejestru (R1) możesz złożyć w Biurze KIBR osobiście po ślubowaniu lub wysłać pocztą. Do wniosku dołącz:

  • kwestionariusz osobowy (R2),
  • zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (z datą nie wcześniejszą niż 1 miesiąc od daty złożenia tego wniosku).
  • dyplom ukończenia studiów wyższych (odpis lub kopia potwierdzona za zgodność
    z oryginałem przez notariusza).
  • zdjęcie:
    • w postaci cyfrowej (CD/DVD/pamięć USB – podpisane imieniem i nazwiskiem),
    • kolorowe w układzie jak do dowodu osobistego (jasne, jednolite tło),
    • w formacie JPEG o minimalnej rozdzielczości 413 x 537 pikseli (preferowane 480 x 640 pikseli).

Wzory dokumentów znajdują się w zakładce „Formularze dla biegłych”.

Ustawa - masz pytania?
Masz pytania dotyczące nowej ustawy o biegłych rewidentach?
Napisz do nas za pomocą Konsultacji PIBR lub zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania
Masz pytania dotyczące strony?
zadzwoń
728 871 871
napisz
strona@pibr.org.pl
sasdf