Polska Izba Biegłych Rewidentów

© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 16:29, 7.12.2024 r.

PIBR przypomina o zmianie terminu opłacania składki członkowskiej

Polska Izba Biegłych Rewidentów przypomina, że od 1 stycznia 2023 r. zmienił się termin opłacania składki członkowskiej, co oznacza, że biegli rewidenci są zobowiązani do wpłacania składki co miesiąc, a nie co kwartał jak w poprzednich latach. Indywidualne rachunki bankowe nie uległy zmianie.

21 lutego 2023

Zgodnie z Zasadami ustalania składek członkowskich biegłych rewidentów, przyjętymi uchwałą Nr 4/2022 NKZBR z dnia 6 września 2022 r., obowiązek opłacenia składki członkowskiej powstaje z pierwszym dniem każdego roku kalendarzowego. Biegły rewident ma obowiązek opłacania składki członkowskiej, nie później niż do końca każdego miesiąca danego roku kalendarzowego, którego składka dotyczy w wysokości 1/12 rocznej składki członkowskiej.

Wysokość składek ustalonych na 2023 r.:

  • składka członkowska wynosi 984 zł rocznie (82 zł miesięcznie),
  • niższa składka członkowska wynosi 98,40 zł rocznie (8,20 zł miesięcznie).

Więcej informacji na temat składek na stronie.

Saldo biegli rewidenci mogą sprawdzić samodzielnie po zalogowaniu się na swój profil na stronie internetowej https://www.pibr.org.pl/pl/auth/login

W przypadku problemów z zalogowaniem prosimy o skorzystanie z instrukcji.

Jak zalogować się na profil?

  1. Kliknij przycisk "Logowanie".
  2. Podaj adres e-mail.
  3. Podaj hasło.
  4. Kliknij przycisk "Zaloguj się".

Nie pamiętasz hasła?

  1. Kliknij przycisk "Nie pamiętam hasła"
  2. Uzupełnij adres e-mail i kliknij "Odzyskaj hasło"
  3. Na podany adres e-mail otrzymasz link za pomocą którego wygenerujesz nowe hasło

Na podany adres e-mail przesłany zostanie link pod którym można ustanowić nowe hasło (hasło musi zawierać co najmniej: 8 znaków, wielką i małą literę, cyfrę i znak specjalny !@#$%). Loginem jest adres e-mail.

Uwaga: Jeżeli wyświetlona zostanie informacja "nie ma takiego adresu e-mail w systemie" to aby zalogować się na stronę należy zaktualizować adres e-mail.

Aby zaktualizować adres e-mail:

1. Pobierz formularz R6 – wniosek o zmianę danych biegłego rewidenta
2. Wypełnij dokument (uzupełnij adres e-mail)
3. Podpisz swoim podpisem cyfrowym i wyślij go na biegli@pibr.org.pl
lub
3. Podpisz, zeskanuj i wyślij go na biegli@pibr.org.pl a oryginał wyślij tradycyjną pocztą.

Zapisz się na newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.

Masz pytania dotyczące strony?
zadzwoń
728 871 871
napisz
strona@pibr.org.pl