© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 05:50, 5.12.2025 r.
Zapraszamy w piątek 28 listopada o godz. 12.00 na trzeci webinar z cyklu poświęconego Krajowemu Systemowi e-Faktur, którego organizatorem jest Ministerstwo Finansów we współpracy ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce oraz Polską Izbą Biegłych Rewidentów (partnerzy cyklu).
Podczas spotkania na temat „Obowiązkowy KSeF – najważniejsze założenia trybów online/offline24 oraz awarii”, dowiedzą się Państwo:
- jak działają tryby online/offline24 w KSeF,
- jakie są zasady wystawiania faktur w przypadku awarii systemu lub braku dostępu do KSeF,
- jakie są obowiązki podatników w sytuacjach awaryjnych oraz sposoby zapewnienia ciągłości fakturowania.
Webinary są skierowane do: księgowych, biur rachunkowych, biegłych rewidentów, przedsiębiorców oraz wszystkich zainteresowanych praktycznym korzystaniem z KSeF.
Udział w webinarze jest nieodpłatny, ale konieczna jest wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia.
Zachęcamy do udziału oraz do nadsyłania pytań dotyczących KSeF na adres: ksef@skwp.pl. Eksperci odpowiedzą na wybrane pytania podczas kolejnych spotkań w cyklu.
Zainteresowanych tematem KSeF, którzy nie mogli uczestniczyć we wcześniejszych webinarach zachęcamy do obejrzenia nagrań, dostępnych na YouTube:
Webinar 1. Podstawowe informacje o KSeF
Webinar 2. Wystawianie i otrzymywanie faktur w KSeF
Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.