Nowe rozporządzenie MRiF ws. OC firm audytorskich

Ogłoszone zostało nowe rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia OC firmy audytorskiej.

22 listopada 2017

Rozporządzenie dostosowuje katalog obszarów działalności firm audytorskich do nowej ustawy o biegłych rewidentach. W przypadku czynności rewizji finansowej minister utrzymuje minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia OC na poziomie równowartości 400 000 euro. W pozostałych przypadkach minimalna suma gwarancyjna to równowartość 10 000 euro (poza działalnością szkoleniowo-wydawniczą, gdzie obowiązuje poziom 2000 euro).

Rozporządzenie z 7 listopada 2017 r. wejdzie w życie 22 grudnia 2017 r.

Tekst rozporządzenia znajduje się tutaj.

Zapisz się na newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.

Masz pytania dotyczące strony?
zadzwoń
728 871 871
napisz
strona@pibr.org.pl