Inwentaryzacja krok po kroku

Gazeta podpowiada, jak zaplanować czynności inwentaryzacyjne, aby sprawnie ustalić stan majątku firmy.


4 października 2017

Rzeczpospolita

Każda jednostka ma obowiązek rzetelnie i jasno przedstawiać swoją sytuację majątkową i finansową oraz wynik finansowy. Prawidłowe przeprowadzenie inwentaryzacji uzależnione jest od jej właściwego przygotowania. Natomiast sprawne przeprowadzenie i rozliczenie inwentaryzacji zależy od organizacji działań z nią związanych, a więc wewnętrznych uregulowań. Gazeta wyjaśnia, jakie informacje powinna zawierać instrukcja inwentaryzacyjna oraz jakie czynności obejmować powinien proces przygotowania inwentaryzacji.

Cały artykuł dostępny na stronie serwisu.

Ustawa - masz pytania?
Masz pytania dotyczące nowej ustawy o biegłych rewidentach?
Napisz do nas za pomocą Konsultacji PIBR lub zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania
Masz pytania dotyczące strony?
zadzwoń
728 871 871
napisz
strona@pibr.org.pl