Pozostań z nami w kontakcie

Dokładnie za tydzień, 25 maja 2018 r. wchodzi w życie RODO – rozporządzenie o ochronie danych osobowych (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679). W związku z tym prowadzimy aktualizację przetwarzanych przez PIBR danych osobowych.

18 maja 2018

Jeżeli są Państwo zainteresowani dalszym otrzymywaniem drogą elektroniczną informacji dotyczących działalności Polskiej Izby Biegłych Rewidentów, w szczególności informacji o produktach, publikacjach, konferencjach organizowanych lub współorganizowanych przez PIBR (w tym również przez regionalne oddziały samorządu), prosimy o weryfikację, czy posiadane przez nas dane kontaktowe są aktualne.

Ponieważ w świetle RODO są to informacje o charakterze handlowym, konieczne będzie także wyrażenie przez Państwa zgody na ich otrzymywanie – poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru w formularzu (wyboru dokonuje się po zalogowaniu się na swój profil na stronie internetowej PIBR).

Pragniemy podkreślić, że brak zgody oznaczać będzie, że przestaną do Państwa docierać między innymi informacje o szkoleniach ODZ organizowanych przez regionalne oddziały i CE PIBR czy konferencjach i sympozjach PIBR. Nawet bowiem informacje o wydarzeniach tego typu o charakterze bezpłatnym traktowane są jako komunikacja marketingowa, do której wymagana jest jasno wyrażona zgoda odbiorców.

Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować na adres: tomasz.trzcinski@pibr.org.pl lub telefonicznie pod nr 22 637 30 81, wewn. 122.

Potrzebujesz wsparcia?

Instrukcja odzyskiwania hasła (hasło można odzyskać samodzielnie):

  1. proszę wejść na stronę https://pibr.org.pl/pl/login
  2. następnie kliknąć link Nie pamiętasz hasła?
  3. uzupełnić adres e-mail
  4. nacisnąć "odzyskaj hasło"

Na podany adres e-mail przesłany zostanie link pod którym można ustanowić nowe hasło (hasło musi zawierać co najmniej: 8 znaków, wielką i małą literę, cyfrę i znak specjalny !@#$%). Loginem jest adres e-mail.

Uwaga: Jeżeli wyświetlona zostanie informacja "nie ma takiego adresu e-mail w systemie" to aby zalogować się na stronę należy zaktualizować adres e-mail (instrukcja poniżej).


Instrukcja aktualizacji adresu e-mail biegłego rewidenta:

  1. proszę wejść na stronę https://www.pibr.org.pl/pl/informacje-dla-bieglych#formularze-dla-bieglych
  2. pobrać formularz R6 – zgłoszenie o zmianie adresu biegłego rewidenta
  3. wypełnić (wpisać adres e-mail)
  4. podpisać, zeskanować i wysłać na biegli@pibr.org.pl
  5. następnego dnia proszę przejść instrukcję odzyskiwania hasła (opisaną powyżej)

Instrukcja aktualizacji adresu e-mail firmy audytorskiej:

  1. proszę wejść na stronę https://www.pibr.org.pl/pl/informacja-dla-firm-audytorskich#formularze-dla-firm
  2. pobrać Formularz aktualizacji danych firmy audytorskiej
  3. wypełnić (wpisać adres e-mail)
  4. podpisać, zeskanować i wysłać na firmyaudytorskie@pibr.org.pl
  5. następnego dnia proszę przejść instrukcję odzyskiwania hasła (opisaną powyżej)

W przypadku ewentualnych problemów z zalogowaniem prosimy o kontakt:

 

Kompas 2.0 - jak skorzystać?

Aby skorzystać z aplikacji Kompas 2.0 zaloguj się na indywidualne konto firmy audytorskiej.

Wcześniej zachęcamy do zapoznania się z krótkimi filmikami instruktażowymi, które pokazują poszczególne funkcjonalności Kompas 2.0. Zobacz filmy instruktażowe

Masz pytania dotyczące strony?
zadzwoń
728 871 871
napisz
strona@pibr.org.pl