Polska Izba Biegłych Rewidentów

© PIBR – wszelkie prawa zastrzeżone
godz. 02:18, 13.04.2021 r.

Webinar „Zmiana organu nadzoru oraz wpływ tej zmiany na firmy audytorskie. Najlepsze praktyki z rynku amerykańskiego” – 15 kwietnia 2021 r.

Polska Izba Biegłych Rewidentów oraz Association of International Certified Professional Accountants (AICPA & CIMA) zapraszają na spotkanie poświęcone modelowi współpracy pomiędzy firmami audytorskimi a organami nadzoru: Zmiana organu nadzoru oraz wpływ tej zmiany na firmy audytorskie. Najlepsze praktyki z rynku amerykańskiego.

29 marca 2021

Organizowany przez Polską Izbę Biegłych Rewidentów oraz Association of International Certified Professional Accountants (AICPA & CIMA) webinar odbędzie się 15 kwietnia 2021 r.
Gościem specjalnym wydarzenia będzie Susan S. Coffey CPA, CGMA (Chief Executive Officer - Public Accounting, Association of International Certified Professional Accountants), która podzieli się najlepszymi praktykami z rynku amerykańskiego. Susan opowie, jak przebiegał proces zmiany organu nadzoru, jakie stworzył wyzwania w początkowym okresie i z biegiem lat oraz jak udało się ułożyć współpracę z nowym regulatorem.

Wystąpienie gościa specjalnego będzie wprowadzeniem do 60-minutowej dyskusji panelowej.

W programie webinaru:

16:30-17:00 Wystąpienie gościa specjalnego

Susan S. Coffey CPA, CGMA, Chief Executive Officer – Public Accounting, Association of International Certified Professional Accountants

17:00 -18:00 Dyskusja panelowa nt. polskich doświadczeń w zakresie zmian modelu nadzoru nad branżą audytu

Susan S. Coffey CPA, CGMA,
Monika Kaczorek, zastępca Prezesa Krajowej Rady Biegłych Rewidentów,
Jarosław Dac, członek Krajowej Rady Biegłych Rewidentów,
moderator - Jakub Bejnarowicz, Regional Director, Europe, Association of International Certified Professional Accountants.

Udział w webinarze jest bezpłatny, obowiązuje limit dostępnych miejsc.

Udział w webinarze daje możliwość zaliczenia 2 godziny samokształcenia biegłych rewidentów. Osoby, które wezmą udział w webinarze otrzymają na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail zaświadczenie udziału.

Webinar obsługiwany będzie przez współorganizatora AICPA & CIMA na aplikacji ZOOM. Po wysłaniu zgłoszenia na webinar, na wskazany adres e-mail otrzymają Państwo szczegółowe informacje organizacyjne wraz z linkiem do transmisji on-line.

UWAGA: Spotkanie odbędzie się w języku angielskim – zapewniamy tłumaczenie symultaniczne na język polski.

Aby zgłosić swój udział w webinarze należy wypełnić formularz zgłoszenia.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:
ze strony AICPA&CIMA – Martyna Makiel: martyna.makiel@aicpa-cima.com
ze strony PIBR – Agnieszka Rożko: agnieszka.rozko@pibr.org.pl

Zapisz się na newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać wiadomości o bieżącej działalności PIBR, przejdź do strony z zapisami.

Masz pytania dotyczące strony?
zadzwoń
728 871 871
napisz
strona@pibr.org.pl